News

Cumu sceglite u mobili per l'esterno ghjustu

scaricate

Cù tanti opzioni - legnu o metallu, espansivi o compacti, cù o senza cuscini - hè difficiule di sapè da induve principià.Eccu ciò chì l'esperti cunsiglianu.

Un spaziu all'apertu ben furnitu - cum'è questa terrazza in Brooklyn da Amber Freda, un paisaghjolu - pò esse cusì còmode è invitante cum'è un salottu internu.

Quandu u sole brilla è avete un spaziu all'apertu, ci sò pocu cose megliu cà passà ghjorni longu è pigri fora, sughjendu u calore è cena in l'aria aperta.

Sè vo avete u mobili fora ghjustu, chì hè.Perchè sdraiarsi fora pò esse invitante quant'è rinfriscà in un salottu ben arredatu - o cum'è imbarazzante quant'è pruvà à mette à a cunfortu nantu à un divano-dorme usuratu.

"Un spaziu esterno hè veramente una estensione di u vostru spaziu internu", hà dettu u designer d'interiore basatu in Los Angeles chì hà creatu mobili per Harbour Outdoor."Allora guardemu à decoru cum'è una stanza.Vogliu veramente chì si senti assai invitante è assai ben pensatu ".

Chistu significa chì a cullizzioni di u mobili implica più di una scelta casuale di pezzi in una tenda o in un situ web.Prima, avete bisognu di un pianu - chì deve esse di capisce cumu avete aduprà u spaziu è cumu u mantene in u tempu.

Fate un Pianu

Prima di cumprà qualcosa, hè impurtante di pensà à a vostra visione più grande per un spaziu esterno.

Se tenete un grande spaziu all'apertu, pò esse pussibule allughjà tutte e trè funzioni - una zona di pranzu cù una tavola è sedie;un spaziu di hangout cù divani, sedie è una tavola di caffè;è una zona per u sole dotata di chaise longue.

Se ùn avete micca assai spaziu - nantu à una terrazza urbana, per esempiu - decide quale attività valore u più.Se ti piace à cocilu è intrattenimentu, fucalizza nantu à fà u vostru spaziu esterno in un destinazione per i pranzi, cù una tavola di pranzu è sedie.Se preferite rilassate cù a famiglia è l'amichi, scurdate di a tavola di pranzu è creanu un salottu esterno cù divani.

Quandu u spaziu hè strettu, spessu ricumandemu di abbandunà e chaise longues.E persone tendenu à romanticizà, ma occupanu assai spaziu è ponu esse usatu menu di l'altri mobili.

Sapete i vostri materiali

I pruduttori di mobili per l'esterno utilizanu una larga gamma di materiali durable, a maiò parte di i quali si sò in dui gruppi: quelli chì sò destinati à esse impervious à l'elementi, mantenendu u so aspettu originale per parechji anni, è quelli chì anu da u tempu o sviluppà una patina cù u tempu. .

Se vulete chì i vostri mobili esterni parenu novu per l'anni à vene, e boni scelte di materiale includenu l'acciaio in polvere o l'aluminiu, l'acciaio inossidabile è i plastichi resistenti à a luce ultravioletta.Ma ancu quelli materiali ponu cambià quandu esposti à l'elementi à longu andà;qualchì sbiadimentu, macchia o corrosione ùn hè micca pocu cumuni.

Cunsiderate Cuscini

Una di e decisioni più impurtanti chì avete da fà quandu cumprà mobili per l'esterno hè di avè o micca cuscini, chì aghjunghjenu cunfortu, ma venenu cù fastidi di mantenimentu, perchè tendenu à sporcà è umidi.

Cosa circa u Storage?

Un saccu di mobili outdoor pò esse lasciatu fora di tuttu l'annu, soprattuttu s'ellu hè abbastanza pisanti per ùn soffià in i timpeste.Ma i cuscini sò una altra storia.

Per priservà i cuscini quant'è pussibule - è per assicurà chì saranu secchi quandu vulete usà - certi disinfettori ricumandenu di sguassà è di almacenà quandu ùn sò micca in usu.L'altri ricumandenu di prutezzione di i mobili esterni cù coperchi.

E duie strategie, in ogni modu, sò intensivi di travagliu è ponu scoraggià l'usu di u vostru spaziu all'apertu in i ghjorni chì ùn pudete micca esse preoccupatu di mette i cuscini o scopre i mobili.


Tempu di post: Aug-03-2022