News

U megliu chaise lounge

121

Quale chaise lounge hè megliu?

Chaise lounge sò per rilassate.Un hibridu unicu di una sedia è un divano, i chaises lounge presentanu sedi extra-longu per sustene e vostre gambe è spalle inclinate chì si reclinanu permanentemente.Sò fantastichi per piglià a siesta, curling up cun un libru o fà u travagliu nantu à un laptop.

Sè vo circate di una chaise lounge cunfortu, ci sò parechji fatturi à cunsiderà.A nostra prima scelta, Klaussner Furniture Comfy Chaise, vene in più di 50 culori è hè un aghjuntu attraente à ogni stanza.Eccu cumu sceglie a chaise lounge perfetta per voi.

Cosa à sapè prima di cumprà una chaise lounge

Taglia

A causa di i so sedi extra-longu è i spalle inclinati, i chaise lounges ponu piglià assai spaziu supplementu.Misura l'area induve pensate chì a vostra chaise lounge andrà, è esse realisticu nantu à assai spaziu chì avete bisognu per entra è esce.Chaise lounge sò tipicamente trà 73 è 80 inch long, 35 à 40 inch altu è 25 à 30 inch wide.

Parechji cumpratori potenziali sò cuscenti di a lunghezza, ma si scurdanu di a larghezza.Chaise lounges varienu da a larghezza, perchè se pensa à pusà cù u vostru zitellu chjucu o un cane grande, pianificate cusì.

Disegnu

Quandu parechje persone pensanu à chaise lounges, pensanu à i vechji divani vittoriani svenimenti.Quessi sò chaise lounge cù tappezzeria tufted è un schienale intagliatu intagliatu allargatu da un latu.Stu stilu hè sempre di moda oghje, soprattuttu per biblioteche o uffizii in casa.Hanu un aspettu classicu è sensu.

Chaise lounge sò ancu dispunibili in disinni muderni, sia ornati sia minimalisti.Certi sò pezzi di dichjarazione chì diventeranu immediatamente u focu di a stanza.L'altri si mischianu in u fondu finu à chì sò necessarii.Pensate à l'aspettu chì vulete ottene per rinfurzà megliu a vostra ricerca.

Outdoor versus indoor

Chaise lounge all'aperto animanu un veranda frontale o una terrazza posteriore.Vi incuraghjenu à passà più tempu à l'aria aperta, dendu un locu còmode per rilassate.Sò una grande alternativa à i mobili di patio di plastica dura.Sè vo avete una piscina in u vostru cortile, cercate chaise lounge fatti di materiali resistenti à l'acqua.

Pudete spustà una chaise lounge all'apertu in casa, ma pò vede fora di locu in certi decoru.Tuttavia, ùn deve micca spustà una chaise lounge interna fora.U clima dannu a custruzzione è a tela.

Cosa à circà in una chaise lounge di qualità

Cuscini

Ùn ci hè micca sustitutu per andà in a tenda di mobili è pusà nantu à tuttu ciò chì anu in stock per avè una sensazione di ciò chì si senti còmode è ciò chì ùn hè micca.Sè vo site shopping in linea, cercate e recensioni di i clienti per avè un sensu di l'ammortizzazione.Cercate qualsiasi recensioni chì menzionanu cumu u padding si mantene in u tempu.

A maiò parte di i chaise lounge anu un cushioning grossu.Certi anu ancu surghjenti sottu per aumentà u cunfortu è distribuisce u pesu.L'ammortizzazione tufted hè ancu una scelta sàvia.Quelli buttoni extra impediscenu chì l'imbottitura in l'internu ùn si stende o si sposta.

Frame

I cornici di chaise lounge per esterni generalmente utilizanu vimini o polietilene d'alta densità.I cornici di vimini sò eleganti è tradiziunali, ma ùn sò micca i più durable è ponu esse sfida à riparà.I frames HDPE sò super robusti è mantenenu a so forma, ma u disignu sbagliatu pò pare micca bellu o pocu invitante.

I cornici di chaise lounge per l'internu utilizanu tipicamente legnu o metallo.U legnu hà un aspettu intemporal, mentri u metale aghjunghjenu un toccu mudernu.I cornici di legnu è l'aluminiu costaranu menu, ma sò ancu menu durable.I cornici di legnu è l'acciaio sò più caru, ma durà più.

Supportu

Certi chaise lounge sò regulabili.Pudete alzà o calà a spalle per ottene u vostru recline perfettu.Altri presentanu cuscini d'accentu o supportu lumbar internu.I mudelli più caru ponu vene cù ogni tipu di extra cum'è massaggi, vibrazione o riscaldamentu.

Ùn vi scurdate di u sustegnu di i vostri braccia.Certi chaise lounge ùn anu micca braccioli, mentre chì altri anu dui o solu unu.Pudete truvà difficiule di leghje o di scrive senza un bracciu.Inoltre, cunsiderà s'ellu pudete facilmente alzà è falà da a sedia senza supportu di un bracciu.Questu hè soprattuttu impurtante per cunsiderà per i chaise lounge chì sò bassu à a terra.


Tempu di post: Aug-22-2022